Spring til indhold

Lokal messen for Kværs, Tørsbøl og Snurom

Lørdag d. 30/9 2017 kl. 10.00 – 17.30 i Kværshallen.

DER ER GRATIS ENTRE TIL MESSEN.

Alle foreninger, institutioner og erhvervsdrivende i Kværs, Tørsbøl og Snurom, vil med denne messe promovere lokalsamfundet.

Vi vil synliggøre for alle interesserede og eventuelle tiflyttere hvad lokalsamfundet har at byde på.

At vi er et attraktivt lokalsamfund, hvor der er mulighed for at få en en byggegrund til en favorabel pris, der er kort afstand til en motorvej, hvor man i løbet af 20 min. kan være i Sønderborg, Aabenraa eller Flensborg.

Vi har gode attraktive pasningsmuligheder i form af dagpleje og børnehave, en velfungerende friskole og en aktiv idrætsforening, og derudover er der mange erhvervsdrivende.

Vi har nærhed til naturen, frisk luft og højt til himlen, og ikke mindst et trygt lokalsamfund , hvor man vil hinanden.

På messen vil man kunne møde hovedparten af de erhvervsdrivende i lokalsamfundet. Sønderborg Kommune vil også være på en stand, banker, forsikringsselskaber og diverse andre udstillere.

PROGRAM FOR MESSEN :

Kl. 10.00 Velkomst v. formand for Landsbyrådet Lilian Jensen

Kl. 10.05 Åbning af messen v. Borgmester Erik Lauritzen.

Kl. 10.10 Kværs Familiekor synger 3 sange- efterfølgende spiller organist Hanne Bruus Storm i Cafèen.

Kl. 11.00 – 12.00 Bosætningskonference.

Kl.12.00 Opvisning udendørs , Frigørelsesværktøj ved LOTEK

Kl. 13.00 – 13.20 Mette Ingwersen synger og underholder.

Kl. 14.00 – 14.10 Børnehave og dagpleje optræder.

Kl. 15.10 – 15.25 Blackstar Linedancere optræder.

Kl. 16.00 – 16.20 Mette Ingwersen synger og underholder.

Kl. 17.30 Messen slutter.

Del på Facebook